הגיע הזמן להבין מה באמת כולל הביטוח שלכם

ביטוחים, בין אם מדובר על ביטוח חיים, ביטוח לרכב או על כל ביטוח אחר, הם מסוג אותם הדברים שרובנו לא אוהבים להתעסק בהם. את מי זה מעניין? כי הרי מה שחשוב זה רק לדעת שברגע האמת נהיה מכוסים ונוכל לקבל סיוע. עם זאת, חשוב להבין שבדיוק הגישה הזאת היא זו שמובילה לכך שמאות אלפי ישראלים משלמים על ביטוחים כפולים ועל אינספור סעיפים אשר חוזרים על עצמם בין הפוליסות השונות. לכן עולה השאלה מה ניתן לעשות בנידון והאם לא הגיע הזמן שגם אתם, כמו שעשו כבר אחרים, תבדקו זאת לעומק. מה הטעם לשלם על אותו סעיף במספר פוליסות שונות? כל סעיף מעלה את מחיר הפוליסה וזה אומר שאתם פשוט זורקים כספים רבים מאוד בשנה לפח, כי שתהיה לכך כל הצדקה.

ביטוחים

איך באמת אפשר לעשות את הבירור

אם בעבר האופציה היחידה לברר כמה אתם באמת משלמים על הביטוח ומה הוא כולל הייתה לשבת ולקרוא את הפוליסות השונות ולהצליב ביניהם, הרי שהיום זה כבר לא כך. זה לא מפתיע שאנשים לא נגעו בנושא הזה במשך עשרות שנים, כי למי יש בכלל סבלנות לנסות להבין את הדוחות שחברות הביטוח שולחות לנו? והאם יש לנו את הכלים להבין איפה נמצאות הכפילויות? אי אפשר להתעלם מכך שהרבה פעמים חברות הביטוח יוצרות בכוונה דוחות מעורפלים, שכן הן מרוויחות מהאדישות של הציבור הרבה מאוד כסף בשנה. לכן הגיע הזמן להכיר את היוזמה שעונה לשם הר הביטוח, שכן המטרה כאן ברורה: בודקים עבורכם איזה ביטוחים יש לכם, כמה אתם משלמים עליהם, האם יש ביניהם כפילויות ואיפה אתם יכולים לחסוך. שירות כזה אולי נשמע כמו חלום אך זו מציאות שרבים כבר ניסו אותה והצליחו לחסוך בעזרתה מאות שקלים בשנה.

 

אולי יש חיסכון אבוד שמחכה לכם מההורים

עוד סיבה טובה לנסות את היוזמה של הר הביטוח, היא העובדה שאולי להורים שלכם היה חיסכון פנסיוני באחת מחברות הביטוח ואתם אפילו לא יודעים על כך! לא מעט אנשים מפרישים בכל שנה אלפי שקלים לחסכונות, אך כאשר הם הולכים לעולמם הילדים לא באמת יודעים על אותם חסכונות. חשבתם לרגע שחברת הביטוח תגדיל לעשות, תחפש אתכם ותיתן לכם א הכסף שמגיע לכם בתור היורשים? אם כך, כדאי שתדעו שברוב המקרים זה לא מה שיקרה במציאות. במציאות חברת הביטוח תמשיך להתנהל כאילו כלום ואתם, שאינכם יודעים על החיסכון, לא תוכלו לדרוש את הכסף. לכן הר הביטוח זה משהו שכדאי להשתמש בו לבירורים גם בהקשר של חסכונות של אנשים שהלכו לעולמם. כך תוכלו לברר את הפרטים ולגלות שאולי מחכים לכם חסכונות עם מאות אלפי שקלים שההורים עשו למענכם לפני שנים.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עדשות מולטיפוקל
כללי
ממה עשויות עדשות מולטיפוקל?

עדשות מולטיפוקל נחשבות לעדשות מיוחדות שמקלות על חייהם של אנשים רבים. עובדה זו ידועה למרבית האנשים באוכלוסייה, אך מעטים מהם יודעים ממה אותן עדשות עשויות. יצאנו לפגוש את מי שמכירים

קרא עוד »
מה זה טלפתיה?

יכול להיות שנתקלתם במושג טלפתיה בסדרות, ספרים וכדומה, אך מדובר בתחום שמפותח גם במציאות שלנו – אבל בדרך קצת אחרת. אם בסרטים מדובר בכוח-על שיש לגיבורים שונים שמצליחים לקרוא מחשבות

קרא עוד »