איזו חברת דודים הכי טובה

בישראל ישנן מספר חברות גדולות ומוכרות שעוסקות בתחום הדודים, וכן לא מעט חברות קטנות יותר ופחות מוכרות שמציעות שירות לא פחות טוב. במה צריך להתחשב לפני שבאים לשכור את שירותיה של אחת מן החברות האלו?

 

הפרמטרים שיש לקחת בחשבון לפני הזמנת טכנאי מחברת דודים

 

פעילות קרובה לאזור המגורים וזמינות

ראשית, יש לוודא שהחברה שבחרתם אכן פועלת באזור המגורים שלכם. אם מדובר בחברה גדולה, ככל הנראה כי הדבר לא יהווה בעיה. במידה ומדובר על חברה קטנה ומשפחתית יותר, אזורי הפעילות נוטים להיות מצומצמים יותר, ולכן יש לבדוק זאת לפני ולפסול חברות שלא פועלות באזור המגורים שלכם.

 

מקצועיות וניסיון

אחד הפרמטרים החשובים ביותר, וכנראה גם המובנים ביותר מאליהם, הוא נושא המקצועיות. חשוב לוודא כי החברה שאליה אתם פונים היא חברה מקצועית ומיומנת, שעוסקת כבר שנים בתחום ומכירה את כל סוגי הדודים והתקלות על בוריים.

במידה ואתם מזמינים את שירותיה של חברה גדולה, ככל הנראה המוניטין שלה לא יאפשר לה להעסיק טכנאים שאינם מוסמכים ומיומנים. כאשר מדובר בחברה קטנה יותר, עליכם לוודא ביתר שאת כי הטכנאי שעתיד להגיע אליכם הביתה הוא מוסמך ובעל ניסיון. עם זאת, מומלץ תמיד לוודא זאת – גם אם מדובר בחברה גדולה.

טכנאים עוברים הכשרה מיוחדת על מנת להפוך למוסמכים בתחום, ומקבלים תעודת הסמכה מאחת המכללות המקצועיות שקיימות בארץ. תוכלו לבקש לראות תעודה זו במידה ויש לכם חשש.

 

אמינות

אמינות היא לא פחות חשובה מרמת המקצועיות של הטכנאי. טכנאי יכול להיות מקצועי ובעל ניסיון, אך לרמות את לקוחותיו ולגבות סכום גבוה יותר מכפי שנדרש.

על מנת לוודא כי החברה או הטכנאי הספציפי שבחרתם הם אמינים, מומלץ לחפש חוות דעת עליהם בפורומים ובקבוצות ברחבי האינטרנט. אם אדם נתקל בשירות לא טוב ולא אמין, הסיכוי שהוא ידווח על כך במקום ציבורי הוא גבוה – לכן חשוב לבדוק זאת בטרם הזמנתם את שירותיה של החברה.

בנוסף, אם מדובר בהתקנת הדוד או החלפתו – חשוב לוודא כי לדוד החדש יש תו תקן. תו זה ניתן על ידי מכון התקנים הישראלי, והוא מהווה אסמכתא שהמוצר נבדק בבדיקות קפדניות ועבר בקרה, וכי הוא כשיר ובטוח לשימוש. כל מוצר שמשווק על ידי גורם מוסמך מחויב בתו תקן, אך חשוב בכל זאת לוודא זאת.

 

 

הזמנת טכנאי מוסמך

במידה ואתם צריכים להתקין דוד חדש בביתכם, או לתקן תקלה בדוד הקיים – תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://www.myim.co.il. באתר תוכלו להזמין טכנאי מוסמך, מקצועי ואמין – שיוכל לתקן כל תקלה או להתקין את הדוד החדש ביעילות ובמקצועיות. בנוסף, באתר תוכלו למצוא מידע רב לגבי סוגי הדודים הקיימים, הרכיבים שלהם, כיצד ניתן לתקן תקלות בעצמכם, אילו תקלות נפוצות קיימות בדודים ועוד.

טכנאי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם