חנוכיות מקוריות בעיצוב אישי? מהיום זה אפשרי

החנוכייה היא חלק משמעותי מאוד מהמסורת היהודית, כשבחג החנוכה כולנו נאספים ומדליקים נרות ומציגים את החנוכייה לכל עין. בכל בית ישראלי ממוצע ישנה חנוכייה אחת לפחות, ומדובר גם במתנות פופולריות מאוד של בתי עסק שונים ללקוחות, עובדים, ספקים ועמיתים. במצב שבו אתם רוצים לתת את החנוכייה כמתנה, שווה להשקיע  ברכישת חנוכיות מקוריות בעיצוב אישי אותן תוכלו לעצב בהתאם לצרכיכם – והיום מדובר באפשרות זמינה ואטרקטיבית ביותר.

 

קצת על החנוכייה ועל חשיבותה בעולם היהודי והישראלי

החנוכייה שכולנו מכירים, ושנמצאת בבית של כל אחד ואחד מאתנו, היא למעשה המשך ישיר של מנורת בית המקדש שדלקה במיקום הדתי המרכזי והחשוב של עמנו לפני אלפי שנים. מאז חרב בית המקדש, ומאז מרד החשמונאים ומיסוד חג החנוכה, הפכה החנוכייה למנורה הדולקת בבית של כל אחד מאתנו, ואנחנו מדליקים את תשעת נרותיה וחוגגים אותם לאורך שמונת ימי החג. ניתן להבין, אם כן, שמדובר אולי בפריט היודאיקה החשוב והשכיח ביותר בעולם היהודי המודרני, וככזה חשוב גם להשקיע ולרכוש חנוכיות מקוריות בעיצוב אישי כשאנחנו רוצים לתת את החנוכייה כמתנה.

 

למה כדאי לבחור חנוכיות מקוריות בעיצוב אישי?

אם אתם בית עסק שרוצה לתת חנוכייה כמתנה לעובדים, לעמיתים, לספקים או ללקוחות לקראת חג החנוכה, כדאי לכם מאוד להשקיע קצת יותר וליצור חנוכיות מקוריות בעיצוב אישי. העיצוב האישי הזה צריך לשקף את רוח העסק שלכם ולתת את הערך המוסף שלכם לאלמנט היהודי החשוב כל כך, ולהזכיר למי שמדליק אותה אתכם ואת ההשקעה שלכם בו בזמן שהוא מדליק את נרות החג. כך, ניתן להפוך את האלמנט הדתי הזה לאלמנט שיווקי בנוסף לכך.

 

חנוכיות מקוריות בעיצוב אישי הן מתנות בלתי נשכחות

ברגע שבו אתם משקיעים את ההשקעה הנוספת ברכישת חנוכיות מקוריות בעיצוב אישי ומעניקים אותן כמתנה, אתם משווקים את עצמכם כעסק שמשקיע במתנות שלו ובגורמים השונים שעובדים איתו או אצלו. חנוכיות מקוריות בעיצוב אישי הן מתנות בלתי נשכחות – מתנות מעוצבות שמוצגות בבית של מי שמקבל אותן כך שכל עין רואה אותן, וככל שהעיצוב הוא אטרקטיבי ומיוחד יותר כך גדל הסיכוי שבאמת יעשו בהן שימוש. שוק החנוכיות הפך לשוק רווי מאוד בשנים האחרונות, ולא מספיקה חנוכיה גנרית ורגילה בשביל מתנה שבאמת יעשו בה שימוש – ולכן כדאי לכם מאוד להשקיע קצת יותר ולעצב את החנוכייה שלכם באופן אישי ומיוחד.

 

כל מה שנשאר לעשות הוא לפנות לחברה מקצועית שתייצר לכם חנוכיות מקוריות בעיצוב אישי

ברור שלא תוכלו לייצר חנוכיות מקוריות בעיצוב אישי בכוחות עצמכם – הדבר דורש ציוד מקצועי ומערכת ייצור שלא זמינה לכל אחד בבית העסק שלו. לכן כדאי לפנות לחברות שמתמחות בייצור והתאמה אישית של מוצרי יודאיקה בפרט ושל מתנות לעסק ככלל, ולייצר ביחד איתם את החנוכייה המיוחדת והמעוצבת שלכם.

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משרד
לבית ולגינה
כיצד להתמודד עם פרקט בבית וכלב

אין מקום כמו הבית, בו אתם יכולים לעצב את עולמכם על פי רצונכם. לעיתים, לאחר שסיימתם לעצב את בית חלומותיכם, פתאום מתעוררת בעיה. שותף חדש על ארבע נכנס לחייכם, ודורש

קרא עוד »
סלון נקי
לבית ולגינה
מה לעשות עם הבלגאן בבית

חלק ניכר מהתושבים והאזרחים בישראל גרים בדירות משלהם. אין ספק שהמגורים בדירה השייכת לדיירים מהווה יתרון משמעותי. אין צורך לחשוש מפני מעברי דירה תכופים וגם לא מהעלאה פתאומית שעלולה להתרחש

קרא עוד »