מה זה טלפתיה?

יכול להיות שנתקלתם במושג טלפתיה בסדרות, ספרים וכדומה, אך מדובר בתחום שמפותח גם במציאות שלנו – אבל בדרך קצת אחרת. אם בסרטים מדובר בכוח-על שיש לגיבורים שונים שמצליחים לקרוא מחשבות של אנשים אחרים ולחדור למוחם – במציאות זוהי פרקטיקה שמשלבת מיומנויות פסיכולוגיות מסוגים שונים. במאמר זה נרחיב על מושג הטלפתיה ונבין מתי ניתן להשתמש בה

 

עולם הטלפתיה

טלפתיה היא יכולת העברת מחשבות, רגשות וחוויות מאדם לאדם אחר ללא שימוש בתקשורת פיזית או שפה קונבנציונלית. כלומר מדובר ביכולת קריאת מחשבות ושתילת מחשבות בבן אדם אחר, ללא מילים. המושג טלפתיה היה נושא למחקר במשך מאות שנים, אך הקהילה המדעית נותרה חלוקה בשאלה האם זו תופעה אמיתית או פנטזיה בלבד. בטלפתיה משתמשים גם אמני חושים, אם אתם רוצים לשמוע על כך עוד מוזמנים להיכנס לאתר https://mind-show.co.il.

בספרי מדע בדיוני שונים השתמשו רבות בטלפתיה, אבל אנשים רבים מאמינים שזו יכולת אמיתית שניתן לפתח ולחדד. אלה שתומכים בטלפתיה כדבר אמיתי טוענים שזו יכולת טבעית שיש לכל אחד במידה מסוימת ושניתן לשפר אותה באמצעות תרגול ומודעות אליה. אנשים אלה מאמינים שטלפתיה פועלת באמצעות התודעה הקולקטיבית של כל בני האדם (מה שמכנים אותו ״מוח כוורת״), מה שמאפשר לאנשים לקבל ולשדר מחשבות ורגשות.

אך אלה שטוענים שאין דבר כזה טלפתיה במציאות אומרים שאין ראיות מדעיות שתומכות בקיומה, וכי הרעיון מבוסס אך ורק על עדויות והשערות שאין להן אחיזה במציאות. מי צודק? אין לדעת.

 

שימוש בטלפתיה לצורך מופעים

תחום אומנות החושים הוא תחום שצבר תאוצה בשנים האחרונות ומדובר במופע בידורי שמייצר אשליה של קריאת מחשבות. אנשים רבים נהנים ממופעים מסוג זה ותוהים כיצד אמן החושים עושה את זה. אנשים שצופים במופע יכולים אכן לחשוב שטלפתיה היא דבר אמיתי ושאיש המקצוע הצליח לקרוא את מחשבותיהם, אך במציאות מדובר באדם שרכש מיומנויות וכלים שונים לצורך יצירת האשליה הזו.

לכל אמן חושים יש את הטריקים שלו לביצוע אשליות טלפתיה. הטריקים מגיעים לרוב מעולם הפסיכולוגיה. באמצעות מניפולציות שונות ניתן לגרום לאדם לחשוב דברים מסויימים בלי שהוא היה מודע לכך שמופעלת עליו מניפולציה. באמצעות התבוננות במישהו ניתן ללמוד עליו דברים רבים גם בלי היכרות מוקדמת. כל אלה משמשים את אמן החושים במופע שלו.

 

מתי משתמשים בטלפתיה?

קודם כל, כפי שכבר ציינו טלפתיה נפוצה מאוד במופעים של אמני חושים. גם קוסמים אוהבים להשתמש בה בכדי לשדרג את המופע שלהם ולגרום לאנשים לחשוב שאכן יש להם כוחות קסומים ועל טבעיים כאלה ואחרים.

אלה שתומכים בכך שטלפתיה היא דבר אמיתי עלולים להשתמש בטלפתיה לצורך תקשורת בין אישית, טיפולים פסיכולוגיים, פרקטיקות רוחניות ועוד. בקיצור, אם טלפתיה היא דבר אמיתי- יש לה שימושים רבים בעולם שיכולים להקל על החיים ולהפוך אותם למעניינים יותר!

טֶלֶפַּתִיָה

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עדשות מולטיפוקל
כללי
ממה עשויות עדשות מולטיפוקל?

עדשות מולטיפוקל נחשבות לעדשות מיוחדות שמקלות על חייהם של אנשים רבים. עובדה זו ידועה למרבית האנשים באוכלוסייה, אך מעטים מהם יודעים ממה אותן עדשות עשויות. יצאנו לפגוש את מי שמכירים

קרא עוד »
מחיקת חובות
כללי
איך אפשר לצאת מחובות?

רבים הם האנשים שמגלים שהם צוברים חובות חונקים. מדובר בסיטואציה שמצריכה מהם לעצור רגע את שגרת היום – יום ולהחליט שהגיע הזמן לצאת מהחובות. הבעיה היא שלא כולם יודעים מאיפה

קרא עוד »