ממה מושפע מחיר קוסם ליום הולדת ?

קוסמים היו תמיד אטרקציה אהובה על ילדים כמעט מכל הגילאים ולכן, דמות הקוסם חיה, בועטת ומראה נוכחות במסיבות יום הולדת של ילדים. נכון, גם מופעי הקסמים עברו שינויים קלים ואף ילד לא מסתפק היום במראה היונה שנשלפת מתוך הכובע ומרבית הקוסמים שדרגו את המופעים שלהם ואף הוסיפו סדנת מאחורי הקלעים של עולם הקסמים. בסדנה לומדים המשתתפים כיצד לבצע לבד חלק מהקסמים דבר שמסעיר את ליבם, מייצר הנאה גדולה אבל, גם משפיע על המחיר של המופע. מה עוד משפיע על מחיר המופע של הקוסם?

 

הגברה ותאורה

האלמנט הבסיסי שבלעדיו לא ניתן לקיים שום מופע וכמובן גם לא מופע של קוסם הוא ההגברה והתאורה. אנשים טועים לחשוב שאם האירוע הוא רק לעשרים ילדים במקום סגור אז לא צריך הגברה ואפשר לחסוך כמה מאות שקלים. חשוב להבין שמעבר לעובדה שההגברה תורמת לכך שכל מילה שתאמר על ידי הקוסם תישמע כמו שצריך יש להגברה תרומה נוספת חשובה, היא מייצרת את האיזון הנכון בין המלל למוזיקת הרקע ותורמת לתחושה שהילדים נמצאים באמת במופע https://yago.co.il.

אלה מכם שרוצים ללכת עד הסוף ולאפשר תנאים אופטימליים למופע יזמינו גם תאורה יחד עם ההגברה, על פי רוב הקוסם עצמו דואג לדברים. אתם אמנם תשלמו יותר אבל ההנאה של הילדים תהיה גדולה בהרבה.

 

חומרי גלם

מופע קסמים כולל לא מעט חומרי גלם שעל הקוסם להביא עמו לטובת ביצוע המופע, מדובר בבגדים, חפצים כמו מקל הקסמים המוכר, שולחן קטן, נוזלים שונים, דבקים, בדים, אבקת קסמים, קסמים מוכנים ועוד. חלק מהחומרים הנם חד פעמיים ועל הקוסם לרכוש אותם מחדש לפני כל מופע וחלק רב פעמיים. כמות חומרי הגלם מושפעת מכמות הילדים ועל פיהם משתנה המחיר.

 

סדנת קסמים

סדנת הקסמים שחושפת את מאחורי הקלעים של עולם הקסמים, שאני ממש ממליץ עליה בחום, משפיעה על מחיר המופע מכיוון שמדובר בתוספת משמעותית מאוד של חומרי גלם. כל ילד מקבל ערכת קסמים אתה הוא עובד במהלך הסדנה ויש בה מספר פריטים שבהחלט משפיעים על המחיר ואני אומר לכם, אל תוותרו על הסדנה, לא כל יום יש יום הולדת.

 

פרסים

אמני ילדים יודעים שאחד הדברים החשובים שעליהם להוסיף לכל מופע הוא פרסים ולפרסים יש כמובן עלות. ילדים אוהבים לקבל מתנות ופרס הוא מתנה לכל דבר. זאת ועוד, העובדה שהמופע כולל פרסים מוסיפה אלמנט של אתגר עבור הילדים ומעצימה בהחלט את החוויה שלהם מהאירוע כולו.

 

איכות הקסמים ורמתם המקצועית

הקסמים ורמת התחכום שלהם איננה שווה בכל הקסמים בהם משתמש קוסם במופע יום הולדת. ככל שהקסמים מורכבים ומפעימים יותר הם יקרים יותר. הקוסם לא יאפשר לכם לבחור את הקסמים במופע אבל כשתבחינו בפערי מחיר בין הקוסמים, דעו שבדרך כלל המופע היקר יותר כולל בתוכו קסמים מתוחכמים ויפים יותר.

 

שפן מהכובע

כהורה לילדים אני מרגיש שהזמנת קוסם למופע יום הולדת בשילוב סדנת קסמים זה כמו להוציא שפן מהכובע, להפתיע את הילדים ולתת להם רגעים של הנאה צרופה שיזכרו.

כלי קוסם

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אמן חושים
אירועים
באילו כלים משתמש אמן חושים?

אמנים מנטליסטיים משתמשים במגוון כלים וטכניקות כדי ליצור אשליות וטריקים שמותירים את הקהל שלהם ביראת כבוד. ממיומנויות בימתיות ותקשורת ועד אביזרים ופסיכולוגיה, אמנים מנטליסטים חייבים להיות בעלי הבנה עמוקה של

קרא עוד »
מופע קסמים
אירועים
מופע קוסמות – אירוע יום העצמאות

במות יום העצמאות גדולות ופומפוזיות כמעט בכל מקום בארץ. כל רשות מקומית רוצה להראות שהיא מביאה את הטוב ביותר עבור משלמי הארנונה שלה ולכן, הרשות מקימה במת מופעים גדולה, במקום

קרא עוד »