רק את הטוב ביותר: איך בוחרים מיטה לכלב?

הקיץ הישראלי הוא תקופה חמה מאוד הן לבני האדם שמסתגרים בחללים ממוזגים, והן לבעלי החיים, בשימת דגש על חיות המחמד שמתגוררות אתנו בבית. אי לכך, מרבית הכלבים והחתולים שאנו מגדלים, נהנים לשכב על הרצפה הקרירה ואינם מחפשים להתכרבל במקום חמים.

אולם, בימי החורף, על אף שהחורף הישראלי לא מאוד קר, מחפשות חיות המחמד את הפינה החמה להתכרבל בה. לפיכך, לפני שמגיעים הימים הקרים של דצמבר וינואר, מומלץ לרכוש מיטה מחממת לחיית המחמד שלכם. איך בוחרים מיטה לכלב למשל? על כך במאמר הבא.

 

המיטה הטובה והמחממת ביותר

לפני שתחפשו מיטה לכלב ב – petbest עליכם לענות לעצמכם על מספר שאלות: מה משקלו וגודלו של כלבכם? מה גילו? וכיצד הוא מתנהג (האם מדובר בכלב רגוע שאוהב לרבוץ או שמא בכלב אנרגטי שאינו נשאר זמן רב במקום אחד). התשובות לשלוש השאלות הללו תסייענה לכם בקבלת החלטה אודות איזו מיטה תהיה המתאימה ביותר עבור כלבכם. נקודת המוצא שלכם צריכה להיות, מיטה מחממת, נעימה לשכיבה ובגודל מתאים, גם לכלב שלכם מגיע הטוב ביותר.

חשוב לדעת, גורים לועסים כל דבר ולכן מומלץ לקנות עבורם מיטה קשיחה יותר, כלבים זקנים יעדיפו מיטה רכה שתתאים למצב העצמות העדינות שלהם. גורים אוהבים על פי רוב, מיטה שעוטפת אותם מכל הצדדים לעומת, כלבים קשישים שיעדיפו משטח פתוח שיאפשר להם למתוח את גופם.

 

גם הנוחות שלכם חשובה

כיצד הנוחות שלכם רלבנטית לסוג המיטה שתבחרו לכלבכם? ובכן, בחרו מיטה שניתן לכבס את כולה או לפחות את הציפוי העליון שלה, כדי שלא יצטברו ריחות לא נעימים במיטה, דבר שיהפוך למטרד בבית. קיימים סוגים רבים של מיטות בצבעים וגדלים שונים ככלל, ככל שהמיטה יותר גדולה ומרופדת, היא יותר טובה ויקרה.

 

סוגים שונים של מיטות לכלבים

מיטה לכלב יכולה להגיע בצורות שונות ומחומרים שונים. הבא נסקור מספר סוגים של מיטות לכלבים:

 

פלסטיק קשיח עם כרית

מיטה שיכולה להתאים גם לגורים מכיוון שרובה עשוי מפלסטיק קשיח אותו קשה ללעוס. מדובר מיטה בעלת משקל קל מאוד, נוחה לניקוי ומאפשרת כביסה של הכרית עליה ישן הכלב.

 

מיטה מבד עם שוליים גבוהים ופתח מעבר

מיטה סטנדרטית שניתן לבחור מסוגי בדים שונים, עבים ומחממים יותר או פחות, בצורה אליפטית או מלבנית.

 

מיטה לתנאים קיצוניים

מיטה מבד עבה במיוחד ועמיד בפני מים, מתאימה לכלבים שישנים במרפסת או במלונה מחוץ לבית.

 

מיטת איגלו

מיטה שהיא כמעט מלונה מבד, דומה בצורתה לאיגלו, מקנה תחושה של חמימות עוטפת מכל הצדדים, מתאימה לכלבים שזה מה שהם אוהבים. למיטה גג ופתח קדמי למעבר.

 

מיטת מזרן ללא שוליים

מגוון מזרנים ללא שוליים, המאפשרים שכיבה מלאה של הכלב, מתאים במיוחד לכלבים גדולים שאוהבים לרבוץ. מיטת המזרן מגיעה בגדלים שונים ובעוביים שונים.

חיית מחמד

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אילוף כלבים עד הבית
בעלי חיים
אילוף כלבים עם מאלף עד הבית

תהליך אילוף לחבר האהוב שלנו על ארבע מתחיל בבחירת מיקום האילוף, כאשר האפשרויות הן לרוב אילוף בסביבה הביתית או אילוף בפנסיון כלבים ייעודי. כמו לכל בחירה, גם לאילוף הכלב או

קרא עוד »