וטרינר עצמאי? ככה תשלם פחות מס הכנסה!

בימים האחרונים אנו עדים לשיח ער שחל בקבוצות פייסבוק ופורומים של ווטרינרים עצמאיים. אלה מתלוננים על תשלומי מס הכנסה גבוהים ששולמו לאחרונה לרשות המיסים. החלטנו שלא להישאר אדישים לעניין ויצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי לסייע לווטרינרים שמחזיקים בעסק עצמאי. נזמין אתכם להישאר כאן ולגלות איך אפשר להפחית באופן משמעותי את תשלום מס הכנסה מבלי לעבור על החוק.

 

אפשרות מספר 1 – הקדמת ההוצאות העסקיות בסוף שנה

ווטרינרים ובעלי מקצועות חופשיים יכולים לשלם את ההוצאות העסקיות שלהם לקראת סוף שנת המס. כך יתאפשר להם להקטין באופן משמעותי את הרווח לצורכי מס הכנסה. הכוונה להוצאות שרלוונטיות למרפאה הווטרינרית, לדוגמא:

  • הוצאות של אחזקת המרפאה
  • הוצאות על ביטוח של העסק
  • הוצאות על פרסום ועוד

 

 

אפשרות מספר 2 – להסתייע בעורך דין

מי שרוצים לשלם פחות מס הכנסה, צריכים לפנות בהקדם האפשרי לקבלת ליווי מקצועי מצד עורך דין מס הכנסה במרכז. שכן, קורה לעיתים שבעלי עסקים מנסים לחסוך בתשלום, אך מתגלה שהם עוברים על החוק. עורך דין יוכל לסייע במצבים מסוג זה שמצריכים לא פעם ייצוג בהליכים שקשורים למצבים הבאים:

  • ניהול ספרים ופסילתם
  • חקירות מס וייצוג בוועדות שונות שמתקיימות בבית משפט

 

 

טיפ – בחירה בעורך דין מומלץ תעלה את הסיכויים לחסוך בגדול

אף אחד לא רוצה לגלות שהוא ביצע עבירות מס בזמן שניסה לחסוך על תשלומי מס הכנסה. אם אתם חושבים שביצעתם טעות כלשהי שעשויה להיחשב כעבירה פלילית בהקשר זה, עליכם לפנות באופן בהול לעורך דין מומלץ שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום המיסים
  • נכתבו עליו חוות דעת חיוביות ברחבי הרשת
  • סייע בעבר לווטרינרים עצמאיים

 

שכן, זה יבדוק את שאירע לכם ויסייע בהליך המשפטי. נדגיש שבחירה בעורך דין שנחשב לשם דבר בתחום תחסוך לכם המון כסף, מכיוון שזה ידאג לאינטרס שלכם ויציג בפני בית המשפט את שאירע.

 

אפשרות מספר 3 – הפקדה לקרן השתלמות

ווטרינרים עצמאיים שרוצים לחסוך ובגדול, צריכים לבצע הפקדה לקרן השתלמות מידי שנה (שימו לב – יש גובה של תקרה מקסימלית). שכן, הפקדה זו מעניקה ניכוי מההכנסה החייבת, כך שהיא קטנה ומתאפשר לכם לשלם סכום נמוך יותר של המס. לצורך הדוגמא, נציין שאם ההכנסה השנתית שלכם עומדת על 190,000 ויש לכם ניכוי בגובה 10,000, אתם תהיו חייבים בתשלום מס על הכנסה בגובה של 180,000.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לחסוך באופן חוקי

עד כאן המדריך המקיף שריכז את הדרכים שיובילו לחיסכון בתשלומי המס עבור ווטרינרים עצמאיים. בשלב זה יש בידיכם את המידע הדרוש, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם עורך דין מומלץ בתחום המס שיעזור לכם להיחלץ מהבוץ במידת הצורך.

תשלומי מס הכנסה גבוהים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גורמי פגיעות ונזקי גוף נפוצים
עריכת דין
גורמי פגיעות ונזקי גוף נפוצים

פגיעות הן תופעה מצערת, המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם מדי שנה. פגיעות יכולות להתרחש במסגרות שונות ויש להן מגוון של גורמים. חשוב להכיר את הגורמים השונים לפגיעה, להבין לאיזה

קרא עוד »
מקרים של סחיטה מינית
עריכת דין
מה לעשות במקרי סחיטה מינית?

סחיטה מינית היא צורה מחרידה ונפוצה יותר ויותר של ניצול שעלולה להיות בעלת השלכות קשות על קורבנותיה. עם עליית הטכנולוגיה והשימוש הנרחב במדיה החברתית, העבריינים מצאו דרכים חדשות לתמרן ולנצל

קרא עוד »