כל הסיבות לפנות אל הר הכסף

פנסיה היא מסוג אותם הדברים שכולנו שמענו עליהם ורבים מאיתנו גם מפרישים אליה כספים. אם אתם עובדים בתור עצמאים יש סיכוי יותר גדול שאתם מודעים לנושא הזה ולחשיבות שלו, אך העובדות הן שרוב האנשים עובדים בתור שכירים ולא באמת בקיאים בתחום. כך בדיוק נוצרת פרנסיה רדומה. כלומר, פנסיה שלמעשה במשך הרבה מאוד שנים הופרשו אליה כספים, מהמעביד ומהעובד, אך העובד בכלל לא ידע על כך. אומנם זה נכון שאם הוא היה עושה בירורים בזמנו, טורח לבדוק לעומק את סוג הביטוחים שיש לו ואת תלוש המשכורת הוא אולי היה מגלה זאת, אך עובדה היא שרוב העם לא עושה זאת. אנחנו רגילים לקבל את תלוש המשכורת ולבדוק בו דבר אחד בלבד: כמה כסף נכנס לנו לחשבון הבנק. זה נשמע לכם מוכר? גם אתם מתנהלים בצורה כזאת? אם כך, מעבר לעובדה שכדאי להוציא את הראש מהחול ולהפסיק לנהוג כבת-יענה, מאוד כדאי גם לבדוק האם יש לכם פנסיה רדומה שאולי לא ידעתם עליה, וכאן בדיוק נכנס השירות של הר הכסף.

 

רוצה לבצע בדיקה בקלות? היכנס לאתר: www.silver-mountain.co.il

כל הסיבות להר הכסף

 

שירות מוביל לחיפוש חסכונות רדומים

 

לפני מספר שנים יצא משרד האוצר עם יוזמה חדשה: שירות הר הכסף אשר מטרתו למעשה לאתר חסכונות ישנים שלנו, או של הקרובים לנו אשר נפטרו. הסיבה להתחלת הפרויקט הזה הייתה ברורה: הסתבר שלמרות הרדיפה שלנו אחרי הכסף ולמרות החשיבות שלו בחיינו, יש הרבה מאוד ישראלים שחוסכים שנים רבות אך בכלל לא מודעים לכך. אתם יכולים לתאר לעצמכם את האושר הגדול של אדם שפנה לקבל את שירותי הר הכסף, חיכה כמה ימים וגילה שלמעשה יש לו פנסיה רדומה עם עשרות אלפי שקלים? זו מתנה נפלאה שאומנם, אם היינו עם היד על הדופק היא לא הייתה נצברת, אך טוב לגלות שהיא קיימת וטוב לקבל את כספיה. לכן בהחלט יכול להיות שזה קרה גם לכם ועכשיו זה הזמן הנכון לעשות את כל הבירורים שצריך כדי לקבל את מה שאולי מגיע לכם.

 

איך זה עובד?

 

האמת היא שזה הרבה יותר נוח ופשוט ממה שנדמה לכם, כמו כל דבר בעידן המודרני שבו אנחנו חיים. כדי לברר האם יש לכם כספים באותו הר כסף אתם צריכים רק למסור פרטים בסיסיים כמו שם, שם משפחה ותעודת זהות. בדרך כלל יבקשו מכם גם להשאיר, כמובן, את מספר הטלפון שלכם, כי אחרת איך ניתן יהיה ליצור איתכם קשר ולספר לכם שמצאו עשרות אלפי שקלים ששייכים לכם? אתם לא צריכים כבר עכשיו להתחיל לתכנן מה תעשו עם הכסף הזה, כי זה בסדר גם להשאיר אותו בחיסכון לעוד כמה שנים, אך לפחות כדאי שתדעו שהוא שייך לכם וכדאי שהוא יעבור לחשבונכם כמה שיותר מהר.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עדשות מולטיפוקל
כללי
ממה עשויות עדשות מולטיפוקל?

עדשות מולטיפוקל נחשבות לעדשות מיוחדות שמקלות על חייהם של אנשים רבים. עובדה זו ידועה למרבית האנשים באוכלוסייה, אך מעטים מהם יודעים ממה אותן עדשות עשויות. יצאנו לפגוש את מי שמכירים

קרא עוד »
מה זה טלפתיה?

יכול להיות שנתקלתם במושג טלפתיה בסדרות, ספרים וכדומה, אך מדובר בתחום שמפותח גם במציאות שלנו – אבל בדרך קצת אחרת. אם בסרטים מדובר בכוח-על שיש לגיבורים שונים שמצליחים לקרוא מחשבות

קרא עוד »