תפקידה של לויטרה בשיפור הסיפוק המיני ואיכות החיים לגברים

שאלה שלנו היא האם אתם יכולים להגדיר את חיי המין שלכם, כחיי מין שמספקים אותכם ומשמחים אותכם? אחוז מאוד קטן מהנשאלים יגידו שהם מרוצים במאה האחוז, שהכל טוב ויפה ושאין שום דבר שהם היו רוצים לשפר.

מתוך שאר האנשים שיתוודו שהם היו רוצים לשפר, נוריד את האנשים שמגדירים את חיי המין שלהם כחיי מין משעממים והם היו רוצים לגוון (זה כבר נושא למאמר אחר). בגדול, נשארנו עם אלה שמשהו מפריע להם מבחינת עצמם והם היו רוצים לעשות פעולה בנידון. עבור כל האנשים האלה, יצרנו את המאמר הבא – כיצד ניתן להגדיל את הסיפוק המיני הגברי.

 

 מה מפריע לכם בחיי המין שלכם?

שתי הבעיות הקלאסיות, שחוזרות על עצמן בשיחות עם גברים רבים הן בעיות של זקפה לא מספיק יציבה ושל שפיכה מוקדמת. את המאמר הזה נקדיש לבעיות זקפה ומה ניתן לעשות בנידון. רמז דק – כדור לויטרה ואתם מסודרים.

 

 מה גורם לזקפה?

זקפה הינו תהליך מורכב מבחינה פיזיולוגית. נכון, לנו נראה שהתגובה של הגוף לגירוי מיני היא תגובה מהירה, אך בפועל, עבודות רקע רבות צריכות להתבצע על מנת שאיבר אחד יתחיל לעבוד. זקפה מתרחשת כאשר אנחנו ניצבים מול גירוי מיני, שגורם ללב שלנו לדפוק חזק יותר, לכלי דם להתרחב ולהזרים כמות דם גדול לכיוונו של איבר המין על מנת לגרום לו להזדקף. כן, מדובר במנגנון פלא.

 

 מה גורם לחוסר זקפה?

חוסר זקפה קורה כאשר משהו בתהליך משתבש וזקפה לא מתרחשת או מתרחשת באופן חלקי בלבד. זקפה כזו, גם חלקית, מקשה מאוד על קיום יחסי מין, עד כדי חוסר יכולת לקיים יחסי מין כלל.

 

 למה זה קורה?

הסיבות לבעיות יכולות להיות סיבות רבות, חלקן קשורות למצב הבריאותי של האדם, חלקן קשורות למצב הנפשי וחלקן קשורות לנטילת תרופות כאלה ואחרות.

ואם במקרים מסוימים ניתן לתקן את הסיבה ההתחלתית לבעיות של זקפה ותפקוד מיני, בחלק אחר של מקרים – אין דרך לפתור את הסיבה הבסיסית לבעיה. אך לא משנה מה הסיבה לבעיות זקפה – כדור לויטרה יתמודד עם הבעיה. הכיצד?

 

 כדור לויטרה

כדור לויטרה הוא ממשיך דרכה של וויאגרה, רק בגרסה המשופרת והרבה יותר טבעית. לויטרה בעצם גורמת להתרחבות כלי דם, אך בניגוד לויאגרה שעושה זאת בכל הגוף, לויטרה פועלת אך ורק באזור של איבר המין – דבר שהוא הרבה יותר בטיחותי עבור אנשים הסובלים מבעיות לב, לחץ דם ובעיות בכלי דם.

בנוסף, לויטרה מתחילה לפעול במהירות – כ – 40 דקות מרגע הנטילה ומשך ההשפעה שלה מכובד מאוד, בין 6 ל – 12 שעות.

 

 האם יש אנשים שלהם הכדור פחות מומלץ?

ההמלצה הגורפת שלנו היא להתייעץ עם רופא מטפל בטרם תחילת השימוש.

סיפוק מיני גברי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ג'ל הפלא של קמגרה
למבוגרים
ג'ל הפלא של קמגרה – מה היתרונות?

ג׳ל הפלא של קמגרה הוא מוצר מבוקש ומהפכני שצובר במהירות פופולריות בקרב גברים ונשים בכל הגילאים. הג'ל הזה יוצר למעשה כדי להעניק למשתמשים חוויה מינית אינטנסיבית וארוכת טווח שיכולה להימשך

קרא עוד »