החיות שניתן למצוא רק באפריקה

טיול בדרום אפריקה במתכונת משפחתית או זוגית מאפשר לחוות חוויה בלתי רגילה של ביקור בתנאי מחייה טבעיים ופראיים של בע"ח נדירים. מהם בע"ח שניתן למצוא באפריקה? כל הפרטים – במאמר הבא.

דרום אפריקה – בין המקומות הבודדים בעולם בו ניתן לצפות בחיות נדירות

דרום אפריקה מהווה יעד חם בעבור משפחות וזוגות, כל זאת לאור העובדה כי מדובר בטבע פראי אשר בו לא מעט אטרקציות, כאשר ללא ספק האטרקציות המרכזיות אשר מושכות מדי שנה עשרות אלפי מבקרים הם הפארקים העצומים אשר מתרפסים על פני קילומטרים רבים, כאשר במהלך הנסיעה ניתן לצפות באמצעות ג'יפ ומדריך צמוד במגוון עצום של בע"ח נדירים אשר רובם גם נמצאים בסכנת הכחדה. למעשה, ע"פ המומחים של חברת אפריקני אשר מתמחה בהפקה וארגון של טיולים בדרום אפריקה, מדובר בהזמנות אולי אחרונה בעבור ישראלים לצפות בבעלי חיים אשר עתידים להיכחד בשנים הקרובות, ולכן מדובר בטיול מומלץ וחשוב מאין כמותו.

אריה

מהם בע"ח המצויים בדרום אפריקה?

יבשת אפריקה היא יבשת עצומה אשר מאכלסת עשרות אלפי מינים של בע"ח, חלקם כאמור נדירים ביותר.יחד עם זאת, חשוב לזכור כי דרום אפריקה נחשבת למקום היחיד בעולם בו ישנם מינים ייחודים של בעלי חיים נדירים כדוגמת נמרים אפריקאים, להקות של פילים אפריקאים אשר גודלם הוא פי שניים מהפילים המוכרים לנו כאן בישראל, אריות ולביאות, ג'ירפות, פנתר שחור וכן מגוון רחב של ציפורים, זוחלים וכן עשרות להקות של בע"ח. חשוב לזכור כי כל הגעה לספארי מצריכה מדריך צמוד אשר ילווה אתכם במהלך הסיור כמו גם יסביר לכם על ההיסטוריה ארוכת השנים של בע"ח אשר מתגוררים במקום, ולכן התקשרות עם חברה מקצועית כדוגמת חברת אפריקני יכולה להפוך את הטיול הבא למסע בלתי נשכח אשר משלב את הטבע הפראי והקסום של דרום אפריקה ביחד עם מינים שונים ומיוחדים עד מאוד של בעלי חיים אשר לא ניתן למצוא בשום מקום בעולם, חוץ מדרום אפריקה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות טיול חלומי בדרום אפריקה? כעת יש לכם את הדרך

כאמור,אם אתם מתכננים בקרוב ביקור ביבשת אפריקה וספציפית בדרום אפריקה, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם נציגי חברת אפריקני – החברה המובילה כיום בישראל אשר בשנים האחרונות ארגנה טיולים בדרום אפריקה המתבססים על ביקור באתרי טבע מלהיבים, שיכון במלונות פאר ושפע רב של אטרקציות אשר מותאמות באופן אישי. באמצעות נציגי החברה תוכלו לתכנן טיול חלומי אשר ללא ספק ייחרט בזכרונם למשך שנים רבות, כל זאת במחיר אטרקטיבי. לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישת היכרות עם נציגי החברה, היכנסו לאתר הרשמי בכתובת https://africani.co.il, השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם בהקדם האפשרי, כך שגם אתם תוכלו לבקר ביבשת הדהימה ובדרום אפריקה בפרט.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם