האם הוספת מזרן לקונכייה תגרום לישיבה שלכם להיות בריאה יותר לגוף?

אם גם אתם מבלים שעות מרובות ברביצה בקונכייה שלכם בחצר או במפרסת, יכול להיות שכדאי לכם לרכוש מזרן לקונכייה שלכם.

להוספה של מזרן לקונכייה יש יתרונות רבים מעבר לנוחות ולעיצוב, ומזרן איכותי עשוי אף לשפר את צורת הישיבה שלכם ולעזור לכאבי הגב – במיוחד אם אתם אוהבים לשבת בקונכייה במשך זמן רב.

ריהוט גן מגיע בשלל צורות ועיצובים. אחד הטרנדים הפופולריים ביותר כיום בעולם ריהוט הגן הוא קונכיות. קונכיות, הנקראות לעיתים פינות רביצה, הן בין רהיטי החוץ היפים והאטרקטיביים ביותר לאקלים החם והים תיכוני ממנו אנו נהנים בקיץ. למרות זאת, אנשים שהיה של זמן רב מדי ברביצה בקונכייה עשויה להזיק ליציבות ולגוף שלכם, כך שהוספה של מזרן לקונכייה. היא בגדר חובה אם גם אתם רובצים מדופלמים.

 

שיפור היציבה שלכם

בעידן בו אנו מבלים זמן רב מחיינו בישיבה, בין אם זה מול המחשב בעבודה או בקונכייה בחצר, חשוב מאוד לשים דגש על הנוחות והצורה בה אנו יושבים. ארגונומיה, הענף המתעסק ביצירת מערכות ישיבה בריאות, צובר תאוצה אדירה בימים אלה, ומומלץ לשים אליו לב.

הוספה של מזרן מתאים לקונכייה שלכם תעזור לכם לשבת יותר נכון ותוכל להקל על לחצים הנגרמים לחוליות שונות בגב במהלך ישיבה ממושכת. ישיבה נכונה לא רק תמנע כאבים ובעיות בגב, אלא גם תתרום ליציבה שלכם להיות בריאה ונכונה יותר

.

שכיבה ממושכת

קונכיות אינן משמשות רק לישיבה, אלא גם לשכיבה. אם עד עכשיו הייתם נמנעים מלשכב בקונכייה שלכם בגלל שהמחסור במזרן הפך אותה לבלתי נוחה, אז כמובן שהוספה של מזרן תתקן את זה. כמו בישיבה, גם שכיבה ממושכת מצריכה משטח נוח ובריא, ומזרן טוב הוא חיוני למניעת כאבים מיותרים בגב ובצוואר.

 

קושי המזרן

לקושי המזרן יש חשיבות גדולה בנוחות ובתרומה לבריאות הישיבה והגוף, וגם כשבוחרים מזרן לקונכייה צריך לשים דגש על רמות הקושי השונות. יש מיתוס שטוען שככל שהמזרן קשה יותר, כך הוא בריא יותר לגב. אך זה כמובן, רק מיתוס. רופאים ומחקרים רבים לא מצאו קשר בין קושי המזרן לבין בריאות הגב ומניעת כאבים, והסברה הרווחת כיום היא שמדובר בהעדפה אינדיבידואלית בלבד. למרות זאת, מרבית האנשים שכבר יש להם בעיות בגב מעדיפים מזרונים קשים או חצי קשים.

אם אתם מבלים את רוב זמנכם בקונכייה בישיבה, אז מומלץ כן לרכוש מזרן עם רמת קשיחות גבוהה יחסית, שכן מזרון שוקע ורך מדי עלול לפגוע בישיבה שלכם ולגרום לבעיות וכאבי גב מיותרים.

 

יתרונות נוספים

מעבר לבריאות הגוף ולישיבה נכונה, יתרון נוסף של הוספת מזרן לקונכייה הוא הפיכת הקונכייה ליותר מזמינה ונוחה לאירוח. גם ברמה העיצובית יש להוספת מזרן יתרונות רבים, ומזרן מתאים עשוי לייפות את הקונכייה שלכם במידה רבה.

וודלי תדאג לכם לרהיטים מושלמים במחירים טובים ונוחים.

קונכיה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פציעה
בריאות
ממה נגרמת דלקת בגיד אכילס

רגע לפני שנסביר ממה נגרמת הדלקת, חשוב לנו לתת לכם רקע אודות הגידים.   מה הם גידים? גידים הם האחראיים לחבר בין השרירים לבין העצמות שבגוף, הם אלו שמסייעים ליצור

קרא עוד »
לב האדם והעורקים
בריאות
מהו אוטם שריר הלב?

ישנן מחלות שונות והפרעות אשר יכולות להופיע או להתפרץ במהלך השירות הצבאי, כולל התקף לב חלילה. בואו נבין מהו אוטם שריר הלב, ובמקביל גם נדבר על הובלת תביעות משפטיות נגד

קרא עוד »