אילו סוגי בשרים על האש מתאימים גם לבעלי החיים שלכם?

בשנים האחרונות ישנה מגמה להאכיל את בעלי החיים במזון מן החי כפי שהיו אוכלים בטבע.
בעלי החיים הנפוצים ביותר שנמצאים בבתי האב ברחבי הארץ הם כלבים וחתולים. כך שבחרנו להתמקד בבשרים שמתאימים להם. הכלב כידוע, הגיע מן הזאב והוא היה נחשב ל-״קרניבור״. חתול הבר גם כן היה אוכל בשר בטבע. חיות הבית אומנם פיתחו יכולת לעכל גם פחמימות במשך שנות שהותם לצד האדם, אך בשר עדיין מרכיב חשוב לתזונה בריאה שלהם. נסביר כאן אילו סוגי בשר הם בריאים עבור החתול או הכלב שלכם ואילו סוגי בשר הם מסוכנים לבריאות החיות שלכם ומהם צריך להתרחק.

אז איזה סוגי בשר מתאימים גם לבעל החיים שלכם?

בשר מוכן בלבד!

בשר נא אינו בריא לבעל החיים שלכם. בשר נא עלול להכיל חיידקים מסוכנים כמו סלמונלה וחיידקים מסוכנים אחרים שעלולים לגרום להרעלת מזון חמורות שגורמות לשלשולים, הקאות ומחלות מעיים מסוכנות שללא טיפול עלולות אף להוביל למוות כתוצאה מהתייבשות.

 

בשר בקר

בשר בקר הינו מזין מאוד ומכיל חלבונים איכותיים עבור בעל החיים שלכם. בשר בקר הינו מקור נפלא לוויטמין B וחומצות אמינו שמסייעות לחילוף חומרים טוב יותר.

שימו לב, לצורך הענקת תזונה נכונה לבעל החיים שלכם, חובה להכין את הבשר היטב לפני שאתם מגישים אותו. דרך קלה לעשות זאת היא להכין על האש משפחתי ולהוסיף בשר בקר שמתאים גם לבעל החיים שלכם. אם עדיין אין לכם גריל לעשות בו "על האש", דעו שזה הזמן המתאים לבצע רכישת גריל חשמלי מקצועי. לאלו מכם שבשר בקר נראה כאופציה יקרה, אל דאגה, ישנן אפשרויות נוספות.

 

כבד

אנחנו לא מכירים כלב או חתול שלא אוהבים כבד.
כבד שהוכן על גריל או מחבת, יכול לשמש כחטיף אימון ואילוף נפלא עבור הכלב שלכם או נשנוש מפנק עבור החתול שלכם. כדאי שתדעו שהכבד עשיר בוויטמין B ויטמין C , K וברזל שחיוניים עבור בעל החיים שלכם.

שימו לב, חשוב שלא לתת לבעל החיים שלכם כמות גדולה מידי של כבד משתי סיבות:

  • הכבד עשוי להיות רעיל כאשר הוא ניתן בכמויות גדולות
  • הכבד מכיל כולסטרול ברמות גבוהות

לסיכום, אם הבריאות של בעל החיים שלכם חשובה עבורכם, כדאי שתפנקו אותו בתוספת של בשר בין הארוחות הרגילות שלו או כתוספת לאוכל היבש. זכרו שיש להכין את הבשר לפני, מומלץ בחום גבוה של אש ישירה, כמו מנגל. אין צורך לפתוח מנגל במיוחד עבור החתול או הכלב, ניתן לעשות זאת כחלק מאירוע על האש שגרתי שיהפוך מהנה גם עבורכם וגם עבור בעלי החיים האהובים שלכם. בכל מקרה, כחטיף לאילוף או כארוחה, בעל החיים שלכם יודה לכם על כך.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אילוף כלבים עד הבית
בעלי חיים
אילוף כלבים עם מאלף עד הבית

תהליך אילוף לחבר האהוב שלנו על ארבע מתחיל בבחירת מיקום האילוף, כאשר האפשרויות הן לרוב אילוף בסביבה הביתית או אילוף בפנסיון כלבים ייעודי. כמו לכל בחירה, גם לאילוף הכלב או

קרא עוד »