4 מוצרים לכלבים שלא ידעתם שאתם צריכים

אז כולם יודעים מצוין להגיד שכלב דורש רצועה, מלונה, ואוכל, אבל האם ישנם עוד מוצרים שהכלב יצטרך? מה עוד כדאי לקחת בחשבון לפני שנכנסים להרפתקה, ואם אנחנו כבר עם כלב, מה הדברים שהכלב שלנו צריך ולא חשבנו עליהם? כל הפרטים ממש כאן.

 

אז מה הדברים הבסיסים שכלב צריך?

לפני שנפתח במוצרים שאינם ידועים, אולי צריך להזכיר מה הם המוצרים שאתם כן יודעים שכלב צריך, וזה מלונה, רצועה וקולר, וכמובן אוכל. אלו דברים שאתם צריכים להכין כבר מראש, מכיוון שבלעדיהם אי אפשר בכלל להחזיק כלב.

 

ומה הם הדברים שעלינו לדעת?

  • צעצועים – זה אולי נראה איזוטרי ומיותר תחת הכותרת ציוד לכלבים, אבל לצעצועים יש חשיבות מאוד גדולה כשרוצים לפתח את הכלב מגיל צעיר. אם זה צעצועי לעיסה, אם זה צעצועי זריקה, ואם זה כל צעצוע אחר שיכול לסייע להתפתחותם הקונגטיבית של גורי הכלבים הקטנים.
  • ביגוד חם – אם אתם מאמצים גור כלבים בתקופת הסתיו או החורף, גם אם הוא נמצא כל הזמן בתוך הבית, מומלץ לקנות לו ביגוד חורף חם. בשביל מה? בסוף תצטרכו לצאת איתו לפחות פעמיים ביום כדי שיעשה את צרכיו. אלו בדיוק הזמנים שכדאי להלביש אותו טוב. זכרו שגם לכלב קר, ופרווה רטובה בחורף יכולה ממש לגרום לקור רציני, ואפילו להיפותרמיה במקרי קיצון.
  • רתמה לכלב – אם חשבתם שרק רצועה וקולר יספיקו בתור האביזר להולכת הכלב ברשימת ציוד לכלבים, רתמה זה דבר חשוב לא פחות. בעזרת רתמה ניתן לשלוט טוב מאוד בכלב, בעיקר בזמן טיולים. רתמה לכלב תסייע לכם שליטה מלאה, גם כשהגור שלכם ראה חתולה או ציפור והוא רומה לרדוף אחריה.
  • כלוב אילוף – כמו גדר אילוף, כלוב אילוף יכול לעזור לכם מאוד בתחילת כל התהליך של אילוף גור הכלבים. הכלב שלכם פשוט יהיה שם, וכך יתרגל לבצע, גם למשל לעשות את צרכיו במקום מוגדר, וגם להישאר במקום ספציפי לזמן קצת יותר ארוך. גורי כלבים קטנים, כמו בני אדם, זקוקים בסוף לגבולות ברורים ומוגדרים. ובעזרת כלוב אילוף נייד תוכלו לאלף את הכלב בצורה טובה, ללא צורך לקשור אותו כל פעם מחדש.

לסיכום, יש ציוד שבלעדיו אי אפשר להחזיק כלב, ויש ציוד שהוא מותרות. המוצרים הללו, צעצועים, ביגוד חם, רתמה, וכלוב אילוף, אולי לא הכרחיים, למרות שיהיו כאלה שיגידו שכן, אבל בהחלט ישפרו את חווית האילוף של הכלב שלכם, ולא רק האילוף, בכלל החזקת הכלב. בסוף, החזקת חיית נחמד באופן כללי, ובעיקר כלב, היא לא דבר קל, ולעיתים דורשת הרבה כוח ומאמץ, מוצרים אלו יסייעו לכם לעבור את התקופה בקלות, ולהצליח להתקדם גם עם הכלב שלכם, וגם באופן אישי, וכן, גם להנות מכל הסיפור.

כלב לבן

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אילוף כלבים עד הבית
בעלי חיים
אילוף כלבים עם מאלף עד הבית

תהליך אילוף לחבר האהוב שלנו על ארבע מתחיל בבחירת מיקום האילוף, כאשר האפשרויות הן לרוב אילוף בסביבה הביתית או אילוף בפנסיון כלבים ייעודי. כמו לכל בחירה, גם לאילוף הכלב או

קרא עוד »